Nahajate se na blagajni in vaš nakup se približuje h koncu. Na spodnjih zavihkih vpišete le še PODATKE O PLAČNIKU – NAROČNIKU, v naslednjem zavihku NASLOV ZA DOSTAVO vpišete naslov za dostavo (v kolikor se naslov ne razlikuje od naslova PLAČNIKA – NAROČNIKA, odznačite kljukico pred “Dostavi na drug naslov?”) in/ali morebitne opombe in že je na vrsti zadnji zavihek PREGLED IN ODDAJA NAROČILA, kjer izberete oz. spremenite še način dostave, v kolikor le ta ni brezplačna in način plačila. Po uspešno opravljenem nakupu pa se bodo spodaj izpisali podatki o nakupu in na vpisan e-naslov boste prejeli obvestilo z vsemi potrebnimi podatki.
S Pošte Slovenije so nas obvestili, da je v času izrednih razmer koriščenje posebnih storitev kot so ODKUPNINA (plačilo po povzetju), AR (povratnica) in POD (podpis naslovnika) zaenkrat še omogočeno, vendar nas in vas pozivajo ter prosijo, da se le-teh v največji možni meri NE POSLUŽUJEMO/TE oziroma jih NE KORISTIMO/TE, zato če je le mogoče izberite PLAČILO PO PREDRAČUNU, S KARTICO ALI PAYPAL-om.
Svetujejo tudi, da pošiljke preusmerite na alternativna mesta kot so paketomati in dostava na dogovorjeno mesto.
Dostava je mogoča samo na naslov v Sloveniji.
Potrošnik ima v 14 dneh pravico odstopiti od pogodbe v skladu s 43.č in b43.d člena Zakona o varstvu potrošnikov. Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov. Potrošnik v primeru odpovedi nosi strošek vračila blaga. Več o odstopu od pogodbe v splošnih pogojih poslovanja in v veljavni zakonski ureditvi.