Pomoč in pogosto zastavljena vprašanja
Ali lahko naročimo preko telefona?
Seveda. Naročilo lahko oddate tudi, tako da nas pokličete na telefonsko številko 02 561 1762.
Ali lahko naročimo na podjetje?
Seveda. Pri oddaji naročila vpišete naziv podjetja in vse dokumente (predračun, račun, dobavnico …) bomo naslovili na željeno podjetje.
Ali izdajate e-račun?
Seveda. V primeru, da potrebujete e-račun to pripišete na naročilnico ali med opombe.
Ali nam lahko pripravite neobvezujočo ponudbo za željene artikle?
Seveda. Sporočite nam izdelke, ki vas zanimajo in (okvirne) količine ter vam z veseljem pripravimo tudi ponudbo.
Ali je izdelke kje možno videti?
Vse izdelke z oznako Na zalogi je možno videti (nekatere tudi preizkusiti) na sedežu podjetja v Gornji Radgoni, večino pa tudi v poslovnih enotah. Da bo izdelek zagotovo tam, priporočamo, da pred obiskom enote preverite zalogo.
Kako je s servisom izdelkov?
V podjetju imamo tudi pooblaščeni servis za vse izdelke iz prodajnega programa, tako da se potrošni material, deli ali servis lahko naročijo pri nas.
Smo iz Kranja, potrebovali bi servis čistilnega stroja, kaj moramo storiti?
Servis imamo organiziran na sedežu podjetja ali na terenu (pri stranki). Stroj za servis lahko zmeraj dostavite na sedež podjetja ali v poslovalnico, naročite v servisnem oddelku prevoz stroja v servis ali naročite servis na željeni lokaciji. Svetujemo, da se za najoptimalnejšo rešitev obrnete na servisni oddelek.
Zakaj vgraditi centralni sesalni sistem?
Centralni sesalni sistem ima kar nekaj nezanemarljivih prednosti napram ostalim načinom čiščenja. Predvsem je za izpostaviti nizek nivo hrupa med delovanjem (v prostorih kjer sesate se sliši le pretok zraka), posesan zrak se ne vrača v prostor iz česar izhajata dve veliki prednosti in sicer prva je ta da se v prostor ne vračajo neprijeten vonj in mikro delci, ki jih filtri ne zadržijo (res, da ima veliko sesalnikov odlično filtracijo, vendar kvaliteta filtracije s časom pada), ampak ga izpiha iz objekta, druga pa je ta, da vas ves še neposesan prah in umazanija počakata na mestu in ju ne razpihuje po prostoru in dviguje v zrak.
Več pogostiejših vprašanj o centralnem sesalnem sistemu najdete na tej povezavi, dodatne informacije o centralnem sesalnem sistemu so na voljo tukaj.
Imamo centralni sesalni sistem, potrebujemo nov komplet za sesanje in nismo prepričani ali je kompatibilen z našim sistemom?
V primeru, da za kateri izdelek niste prepričani ali je za vas primeren, vam svetujemo, da nas kontaktirate preko kontaktnega obrazca, po mailu info@cistilnaoprema.si ali na telefonski številki 02 561 1762 in z veseljem vam bomo pomagali pri izbiri.
Gradimo hišo in želeli bi vgraditi centralni sesalni sistem kaj potrebujete za izdelavo ponudbe?
Da vam lahko pripravimo ponudbo potrebujemo:
- Vaše ime in priimek (Naziv in davčno številko podjetja)
- Kontaktno telefonsko številko in e-naslov
- Lokacijo objekta oz. vgradnje sistema
- Tloris objekta
- Zaželjene pa so tudi vaše želje, pričakovanja itd.
Več pogostejših vprašanj o centralnem sesalnem sistemu lahko najdete na spletni povezavi http://beamelectrolux.si/Support/Trouble-Shooting-FAQ/index.html
Imate vprašanje in niste našli odgovora oz. se vam ga ne ljubi iskati? Pokličite nas na telefonsko številko 02 561 1762 ali nam pišite na mail info@cistilnaoprema.si.